Dag 17: goed nieuws! - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu Dag 17: goed nieuws! - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu

Dag 17: goed nieuws!

Blijf op de hoogte en volg Joan

13 Augustus 2022 | Hong Kong, Mid Levels

Vandaag een rustig dagje, je zou het niet zeggen als je de stappenteller ziet. Elke dag, zo ook vandaag komen we met gemak aan de 8000. We hebben veel pijn in het ongetrainde lijf…

Marga had een casting voor Hearts on Fire Jewellery. Iets met het thema trouwen. Het was een kortstondig gebeuren terwijl wij bij de Mc Donalds op haar zaten te wachten. Ze verkopen hier broodjes kip met ananas, dat hebben we niet in Nederland volgens mij.

Toen door naar Quest, het feestje voor de jarigen. Wij zijn niet meegegaan, wij zijn op weg naar het hotel een beetje de verkeerde kant op gereden. Omdat onze bus tot drie keer toe met het bordje ‘full’ doorreed leek het me een slim idee om de bus aan de overkant naar het beginpunt te nemen. Die rit duurde hartstikke lang vanwege de drukte in de stad en daar aangekomen moesten we ook weer wachten. Uiteindelijk zijn we zowat tegelijk met Marga die terug kwam van het feestje, in het hotel aangekomen. Konden we wel mooi samen een duik nemen in het zwembad want gelukkig was het even droog.

Het feestje op kantoor was wel aardig met taart en 4 andere jarige Russische modellen. Marga is tot nog toe alleen maar Russinnen en Aziatische modellen tegen gekomen en die spreken helaas helemaal niet zo goed Engels als we hadden verwacht.

Het leukste van alles was het nieuws van de eigenaresse dat Marga donderdag de 18e een show mag lopen en wij mogen komen kijken! We vertrekken die nacht dus het is even uitzoeken of het kan…

• 13 Augustus 2022 - 07:45

Rudolf:

Dat is een felicitatie waard! Daar ging het immers om. En het is extra leuk, als jullie erbij kunnen zijn.

• 13 Augustus 2022 - 09:49

Christine Salt :

Super voor Marga, gefeliciteerd ! jullie zitten straks als trotse ouders in de zaal te kijken. Hopelijk mag je foto’s maken.
    Succes en geniet ervan xxx

• 13 Augustus 2022 - 12:23

Sylvia:

Heel veel plezier Marga met je eerste show in HK!.

• 14 Augustus 2022 - 15:17

Marianne:

Wat leuk, Marga!!! Hoop dat jullie erbij kunnn zijn Joan en Wouter!

• 14 Augustus 2022 - 16:54

Netty:

Wat super en ook spannend! Gefeliciteerd!