Dag 2: vliegreis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Joan Bosch - WaarBenJij.nu Dag 2: vliegreis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Joan Bosch - WaarBenJij.nu

Dag 2: vliegreis

Blijf op de hoogte en volg Joan

29 Juli 2022 | Duitsland, Frankfurt am Main

Eigenlijk verliep alles verder heel succesvol. Echter toch een kleine kink in de kabel: het vliegtuig vertrok 5 kwartier te laat omdat ze op 7 passagiers gingen wachten. Achteraf bleek dat een aantal toch niet mee mocht vanwege Coronaregels waar ze kennelijk niet aan voldeden. Ondertussen heb je geen idee hoelang de vertraging zal zijn en vraag je je af wat er gebeurt als deze zolang is dat onze testuitslagen en QR-codes verlopen...

De vlucht duurde 10 uur en 50 minuten. Ohohoh, lang zat voor ons. Slecht/nauwelijks geslapen, het eten is eerder een afleiding dan smakelijk en al die tijd mondkapjes op. Stuiterend landde we op de baan en eindelijk was het zover: na maandenlange voorbereiding en twee spannende, vermoeiende reisdagen zijn we in Hongkong!

Toen volgde een voorbeeld van de ongekende, neurotische controlebehoefte van de Hongkongse autoriteiten.