Dag 11 of dag 10: ergens de tel kwijt geraakt… - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu Dag 11 of dag 10: ergens de tel kwijt geraakt… - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu

Dag 11 of dag 10: ergens de tel kwijt geraakt…

Blijf op de hoogte en volg Joan

06 Augustus 2022 | Hong Kong, Mid Levels

Vandaag staan de volgende activiteiten op de planning: testen, Marga’s appartement zoeken, naar de sportschool gaan en een beetje rondkijken.

Eerst ontbijten en daarvoor moeten we de qrcode- en handpalmroutine weer uitvoeren. Vervolgens worden we geplaceerd en krijgen een menukaart in handen gedrukt. Vanwege COVID is het geen lopend buffet. Lekker hoor; brood met roerei, cornflakes. We kunnen wel de Chinese variant kiezen maar geen noodles of rijst ‘s ochtends vroeg meer voor ons voorlopig. Een speciaal envelopje ligt klaar om het mondkapje tijdens het eten in te bewaren.

Fastforward naar het einde van de dag: we zijn kapot! Het is ook nogal een overgang van helemaal niks doen/mogen naar de maffe drukte in deze miljoenenstad!

De blog gaat weer even met pauze. Maar niet voor er veel foto’s geupload zijn.

• 06 Augustus 2022 - 16:06

Rudolf :

Sportschool? Daar waren jullie toch niet van? Jullie slaan wel door! Echt losgelaten, zo te lezen.

• 06 Augustus 2022 - 16:41

Marianne:

Wat heerlijk , zo weer vrij, om je ogen uit te kijken, lekker kunnen lopen ( en straks ook nog sporten, hahaha!) Ik kijk weer uit naar het verslag van morgen, weer topfit denk ik

• 07 Augustus 2022 - 08:11

Maartje:

Zit Marga straks alleen in dat appartement of zijn er nog andere meiden/modellen?