Dag 9: foto’s en vertrek - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu Dag 9: foto’s en vertrek - Reisverslag uit Mid Levels, Hong Kong van Joan Bosch - WaarBenJij.nu

Dag 9: foto’s en vertrek

Blijf op de hoogte en volg Joan

06 Augustus 2022 | Hong Kong, Mid Levels

Nog voor haar afspraak bij Quest vrijdagmiddag moet Marga donderdag in het quarantainehotel zelf wat foto’s maken omdat er al belangstelling voor haar is om eventueel een show te lopen. Ik stel voor een berichtje terug te sturen met “OMG, I look like crap”maar dat keuren Wouter en Marga niet goed.

Een beter alternatief is zeggen dat ze een uurtje nodig heeft met de vraag wat voor foto’s ze willen. Het gezicht ‘en profil’, ‘head to toe’, haar los, welke kleding enz. enz. Wie schetst mijn verbazing: er wordt om een foto van haar arm gevraagd (naast de gebruikelijke snaps)?! De volgende dag zal blijken dat er nog veel meer foto’s van haar gemaakt moeten worden. Dat wordt hier ook grondig en serieus aangepakt.

Vrijdag om 10 uur is het dan zover; we mogen eruit! De dag ervoor had receptie al gebeld om te zeggen dat zij even gebeld moeten worden als we weten hoelaat we weg willen. Ik bel om 9:30 dat we om 10 uur willen vertrekken. Dat is te vroeg, ik moetom 10 uur bellen. Om 10 uur weer gebeld en ze vertelt me dat we naar kamer 1421 moeten (wij zitten in 1427) daar tegenover is de pantry. Heel spannend, wat moeten we daar? Ik denk minstens 3 formulieren invullen, nog 8 tests en de radslag doen maar nee: daar is de lift!

Die moeten we nemen naar de begane grond. We komen uit in de parkeergarage. Daar staat iemand in plastic, achter plastic om ons formulier met ingevulde negatieve testresultaten te ontvangen. Het andere belangrijke formulier wordt gescand en klaar. Hoera, we zijn eruit!

• 06 Augustus 2022 - 08:11

Elly: