Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Joan Bosch - WaarBenJij.nu Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Joan Bosch - WaarBenJij.nu

Frankfurt

Blijf op de hoogte en volg Joan

27 Juli 2022 | Duitsland, Frankfurt am Main

Mooi op tijd gearriveerd, teststaafjes in neus en keel, 300 euro afrekenen en door naar de Hema om kofferlabels te kopen. In de koffers zitten al trackers, tip van zwager Wubbo maar we willen nog wat extra zekerheid. De laatste 3 zijn voor ons en door!

Lekker scheuren in Duitsland is er niet meer bij door al die wegwerkzaamheden. Maakt niet uit, rond kwart voor drie ‘s middags komen we aan bij Stay City apart hotels. Helemaal prima; schoon en alles aanwezig. Aardig personeel ook want ze printen voor ons de pcrtestuitslagen uit, deze zijn negatief! Hoera, nu kunnen we gaan inchecken in het vliegtuig. Gisteren al een Hongkongse QR-code gegenereerd door ‘ik weet niet wat in te vullen’ in ‘ik weet niet wat voor formulieren’ allemaal (heeft Wouter gedaan).

• 27 Juli 2022 - 18:16

Wouter:

HongKong komt steeds dichterbij!